Forrige uke opprettet Herulf en digital bøsse for TV-auksjonen, nå er det første målet nådd og det andre målet satt.

Herulf har en sterk tradisjon av å bidra til lokalmiljøet, det er en viktig del av vår identitet som klubb

Dino Osman, Markedsansvarlig

Jeg fikk tips fra en mamma på et yngreslag i klubben, at Herulf burde bli digital bøssebærer for TV-auksjonen, og falt for det direkte, sier markedsansvarlig Dino Osman og fortsetter.

Årets TV-auksjon går til WWFs arbeid for å fjerne plast i havet.

Herulf har en sterk tradisjon av å bidra til lokalmiljøet, det er en viktig del av vår identitet som klubb. Nå trappet vi opp og er med å bidrar globalt til renere og plastfrie hav.

Responsen på miljøengasjemanentet har vært stor

Vi startet litt sent med innsamlingen, så jeg trodde aldri vi skulle få så god respons som vi faktisk fikk. Målet var 5000.- og jeg trodde det ville være vanskelig å nå, men nå dobler vi det og sikter mot 10.000.- i stedet, sier en optimistisk Osman.

Herulf er en stor klubb, og det er mange mennesker med store hjerter her. Jeg føler at det er mange som vil være med og bidra, alt fra folk i styret til ledere og foreldre i ungdomslagene.

Jeg ble ekstra glad da guttene på A-laget gikk inn med en fin sum fra botkassa sin til innsamlingen. Vi har mange gode forebilder i Herulf, avslutter Osman som også er lagkaptein på herrelaget.

Herulfs sin digitale bøsse finner du her